یافتن افرادی که محصول شما را خریداری کنند، بخش مهمی از کل فرآیند فروش است. آیا محصولی خوب دارید، اما مشتریان مناسب ندارید که آن را خریداری کنند؟ آیا از روش دسترسی به مشتریان خود اطمینان ندارید یا پیام فروشتان گیجکننده است؟
پس توصیه میکنم این چند راهکار برای داشتن فروش بیشتر در زمان کمتر را حتماً بررسی کنید:
نگاهی به لیست کارهایی که باید انجام دهید، داشته باشید. چند کار و مسئولیت روزانه غیر از فروش محصولات و خدمات خودتان مشخص کردهاید؟ هر آنچه غیر از فروش را به اشخاص دیگری تفویض کنید. زمانی که 100% انرژی خودتان را به فرایند فروش اختصاص میدهید و از قید وظایف زائد و دیگر کارهایی که تنها وقت شمارا میگیرند رها میشوید، درواقع درنهایت زمان آزاد بیشتری نسبت به آنچه نیاز دارید، به دست میآورید. این به این معنا است که موفق به نهایی کردن فروشهای بیشتری نسبت به قبل میشوید و همچنان زمان آزادی را در اختیار خواهید داشت که میتوانید آن را هر طور که تمایل دارید سپری کنید.
از فروش در سنگر و جانپناه دست بردارید و شروع به هدفگیری مشتریان ایده آلی کنید که قدرت تصمیمگیری قابلقبول در برابر حجم خرید و همچنین بودجه کافی برای سرمایهگذاری در محصول یا خدمت شما دارند. نهایت سعی و تلاش خود انجام دهید که فقط و فقط به مدیران عامل بفروشید. قیف فروش شما باید از خریدارانی که خود مصرفکننده نیستند و بهطور کل واسطهها خالی شود. اگر توان فروش به مدیران عامل و رئیس شرکتهای را ندارید، سعی کنید به سطحی بالاتر از مشتریان در چارت سازمانی شرکتها نسبت به حال حاضر اقدام کنید.
از قدیم گفتند هر عملی یک عکس العملی دارد. بنابر اصل تقابل هر کسی چیزی دریافت می کند دوست دارد چیزی هم بدهد.بر این اساس برای فروش بیشتر بهتر است یک چیز خیلی کوچک و حتی یک لطف کوچک هم می تواند مشتریان شما را راضی و خوشنود نگه دارد و ان را نسبت به برند شما وفادار نگه دارد. در اینجا مساله ارزش هدیه و یا خدمت نیست بلکه حس درونی است که برای فرد اتفاق می افتد. یکی دیگر از مهم ترین کارها برای وفادری مشتریان می تواند حفظ تعامل با مشتریان بعد از خرید باشد.
فروش بیشتر در زمان کمتر
بهطور خاص و ویژه بر روی فروشهای بزرگ متمرکز شوید. شاید بهتر باشد وضعیت را از جنبه مدنظر قرار دهید: مثلاً داشتن 100 فروش به ارزش 10 هزار تومان بهتر است یا داشتن 5 فروش به ارزش 200 هزار تومان؟ بله هر دو درنهایت یکمیلیون تومان وجه نقد را وارد صندوق شما کرده است. با این وجود، این دو شیوه نیازمند دو حجم مختلف از کار و تلاش برای به ثمر رسیدن میباشند.
فرصتهای کوچک و تقریباً بیارزش فروش را به افرادی واگذار کنید که قدردان آن بوده و چشمانتظار آنها هستند، اما خودتان آنها در اولویت قرار ندهید. از حالا به بعد، فقط و فقط در پی ماهیهای بزرگ باشید، و پس از مدتی ببینید که فروش های شما سودآورتر از گذشته شده، درحالیکه حجم سعی و تلاش شما برای به ثمر رساندن آنها کم و کمتر شده است.
ادامه این مقاله:
https://www.amin-inst.ac.ir/sell-more-in-less-time/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مشاهده مقالات بیشتر
درباره این سایت